ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Ollár Csabáné egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.aranyerparna.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.aranyerparna.hu weboldalon keresztül, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
1. A SZERZŐDŐ PARTNER AZONOSSÁGA
A szerződés Ollár Csabáné, egyéni kisadózó vállalkozóval jön létre.
Székhely és telephely: 8900 Zalaegerszeg, Szívhegyi u. 24.
Adószám: 65974111-1-40
Nyilvántartási szám: 30292087
Szerződés nyelve: Magyar

Elérhetőségek: zsollarparna@gmail.com, 306686576
Számlavezető bank: Budapest Bank
Bankszámlaszám:10104961-53821700-01005008
Ügyfélszolgálat: Ollár Csabáné
Telefon: +36306686576
E-mail cím: zsollarparna@gmail.com

Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhely cím: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Levelezési cím: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Cégjegyzékszám: 08-09-016359
Adószám: 14315754-2-08
Közösségi adószám: HU14315754 (ellenőrzés)
Bankszámlaszám: 10702019-47499405-51100005 (CIB bank)

Telefon: +36 70 297 4811
Email: info@elin.hu

2. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
2.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.aranyerparna.hu weboldalon található webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az aranyerparna.hu webáruházban történő vásárlást, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

2.2. Az aranyerparna.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

2.3. Az aranyerparna.hu webáruház szolgáltatásai regisztrációhoz nem kötöttek.
2.4. A megrendelés leadását követően a szerződés annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követően 5 évig őrzi.

3. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS, SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A rendelés menete

1. A VÁSÁRLÁSHOZ NEM SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNIA
Legelőször is fontos tudnia, hogy megrendelését szállítási költség nélkül postázzuk.
Mivel a csomagküldéshez elengedhetetlen egy valós és pontos név illetve cím, a vásárláskor meg kell adnia adatait. Célszerű egyből a számlázási címet megadni, mivel a rendelés elküldése előtt a megjegyzés rovatban kérhet eltérő szállítási címet.
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
2. Vásárlás: Lehetősége van a webáruházban a termékek között válogatni, és a kiválasztott terméket a kosárba tenni. A Kosár oldalon a termék mennyiséget bármikor módosíthatja vagy akár törölheti is.

3. Rendelés: Megrendelését a Kosár oldalon a „Fizetés” gombra kattintva tudja elindítani. Itt kitöltheti személyes adatait, illetve bejelentkezhet, és ki kell kiválasztania az Ön számára megfelelő szállítási módot is. Pontos összeget lát, mely megmutatja a kiválasztott termékek árát és mennyiségét és a legvégén egy összesítést, mely a számla végösszegével lesz egyenlő. Végezetül a megjegyzés rovatba üzenetet írhat. (pl.: számlázási címtől eltérő szállítási cím, vagy kért szállítási időpont, stb.) Ha mindent beállított, a „megrendelés véglegesítése” gombra kattintva adhatja le rendelését.

4. Visszaigazolás: a megrendelt és feladott rendelésekről visszaigazolásképpen egy automatikus e-mailt kap, amiben látható lesz a hozzánk beérkezett rendelése.
Megrendelését 24 órán belül postázzuk.
A kiszállító futárszolgálat fogja Önt értesíteni a szállítási időpontról, e-mailben és telefonon, mely során lehetősége lesz időpontegyeztetésre.
1. Futárpostai szolgáltató
Az adatkezelő megnevezése: DPD Hungária Kft.
Ügyfélszolgálat:
Tel.: +361 501 6200
H: 7:00-19:00; K-P: 8:00-18:00
Email: dpd@dpd.hu
Székhelye: 1158 Budapest, Késmárk utca 14. B. ép.
2. Futárpostai szolgáltató
Magyar Posta Zrt. 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: customer.service@posta.hu

5. Rendelési információk
A vásárlás telefonon, vagy a webáruházban való rendeléssel lehetséges.

A megrendelések feldolgozása 24 órán belül.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 13.00 óráig.
A 13.00 óráig leadott rendeléseket – amennyiben a termék készleten van – másnapra szállítjuk.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
A webáruház által forgalmazott termékek leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről, de előfordulhatnak adatrögzítési hibák, melyeket a lehető leghamarabb javítunk, pontosítunk a tudomásunkra jutásukat követően. A termékeknél megjelenített képeken pontosan az adott termék kerül feltüntetésre.

4. A SZERZŐDÉS SZÖVEGÉNEK TÁROLÁSA
Az Ön rendeléséről szóló szerződés szövegét tároljuk. Küldünk Önnek egy visszaigazolást a rendelésről a megadott e-mail címére.

5. ELÁLLÁSI JOG
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vonatkozó jogszabályokon túlmenően nem 14, hanem 30 napos pénzvisszavizetési garanciát vállalunk.

Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által kifizetett termék árát.
A Kormányrendelet 24. § (1) szerint: Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, a vállalkozás telephelyére a saját költégén, utánvét nékül ( 8900 Zalaegerszeg, Szívhegyi u. 24. Tel. 30-6686576). A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
Kivonat a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
(4)15 Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
5.1. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-,illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részleteinek megtekintése itt. https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon..
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
(Megjegyzésünk, hogy még egyszer sem volt példa, termékeink visszaküldésére.)

A termék visszaérkezését követően a Vásárló által megadott bankszámla számra teljesítjük a visszatérítést.

ADATVÉDELEM

Az Ön által megadott személyes adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tároljuk. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónként működik közre, (pl. futárszolgálat), aki a tőlünk kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni.
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Adatai kezeléséről az „Adatvédelem, adatkezelés” menüpontban olvashat részletesen.

Személyes adatainak kezelésével kapcsolatban kérdéseit ügyfélszolgálatunk elérhetőségein (30-6686576, zsollarparna@gmail.com, 8900 Zalaegerszeg, Szívhegyi u. 24.) teheti fel.

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Ollár Csabáné, egyéni vállalkozó, aranyerparna.hu weboldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a zsollarparna@gmail.com email címen.

A vásárlásról kiállított eredeti számlát alap esetben e-mailen, vagy külön kérésre postai
úton juttatjuk el a megrendelő részére az általa megadott elérhetőségre.
Az elektronikus termékszámlát a Billingo állítja ki.

A Billingo adatai:
Cégnév: Octonull Kft.
Székhely: 1074 Budapest, Hutyra Ferenc utca 11.
Iroda: 8230 Balatonfüred Jókai u 5.
Cégjegyzékszám: 01-09-1981177, bejegyezte a Fővárosi Törvényszék cégbírósága
Adószám: 25073364-2-42
Közösségi adószám: HU25073364
E-mail elérhetőség: info@octonull.com

6. ÁRAK ÉS SZÁLLÍTÁS
A honlapon található ár bruttó ár és forintban lett meghatározva.

6.1. A megrendelt termékekért plusz szállítási költséget nem számítunk fel.

6.2. Csomagátvétel
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újraküldését kérheti, mely során plusz szállítási költséget szintén nem számítunk fel.
Utánvétes rendeléskor, rendelésének értékét a futárnak készpénzben fizetheti, vagy kérheti a bankkártyás fizetés lehetőségét is.
8. SZAVATOSSÁG, JOGÉRVÉNYESSÉGI LEHETŐSÉGEK
8.1. Termékszavatosság
Ha a megrendelt és kicsomagolt terméken bármilyen hibát észlel kérjük telefonon, vagy emailben értesítsen az alábbi elérhetőségeken: 306686586, zsollarparna@gmail.com
Természtesen számíthat az azonnali hibátlan termékkel való cserére.
13.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
A webáruház felhasználóját, vásárlóját (fogyasztót) a fogyasztó és Ollár Csabáné e.v.közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében megilleti az illetékes békéltető testülethez fordulás lehetősége.
Zala Megyei Békéltető Testület
8900 ZALAEGERSZEG, PETŐFI ÚT 24.
TEL: +3692550513
E-MAIL: ZMBEKELTETO@ZMKIK.HU
A kiszállított termék Ollár Csabáné e.v. tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.

11. FIZETÉS
FIZETÉSI MÓDOK:
Megrendelésekor bankkártyás és utánvétes fizetésre van lehetősgége.
11.1. Utánvét: Megbízott fuvarozó által történő kiszállítás esetén Vevő az áru ellenértékét és a szállítási költséget az áru átvételekor a szállítónak készpénzben fizeti.

11.2. Fizetés bankkártyával

Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro, Visa Electron és American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a BARION.

A Barion kétféle fizetési lehetőséget kínál:

fizetés Barion tárcával, vagy fizetés bankkártyával

A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A vásárlás bármikor megszakítható az oldalon található Vásárlás megszakítása feliratra kattintva.

A Barion fizetési lehetőségekről bővebb információk találhatók a Barion honlapján.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

12. KAPCSOLATFELVÉTEL
WEBÁRUHÁZ: +36306686576
zsollarparna@gmail.com

13. ADATVÉDELEM
Teljes részletességgel jelen weboldalon külön dokumentumban itt találhatók!